Rada města
(č. usneseni) (zn. předkladatele)
00719/RM2226/14 ..... 05
1) rozhodla
vyzvat dodavatele k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení dle § 53 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, na dodávku vybavení do stravovacího provozu objektu Domova Sluníčko na ul. Syllabova 2886/19 v Ostravě – Vítkovicích, obec Ostrava, dle přílohy č. 1 předloženého materiálu
00719/RM2226/14 ..... 05
2) jmenuje
hodnotící komisi ve složení:
členové:
1. Mgr. Zuzana Bajgarová - náměstkyně primátora
2. Mgr. Jiří Hudec - odbor strategického rozvoje
3. Ing. Jan Šrámek - odbor investiční
4. Ing. Tomáš Smolík - odbor veřejných zakázek
5. Mgr. Eva Balonová - odbor legislativní a právní
náhradníci:
1. Ing. Karel Malík - náměstek primátora
2. Mgr. Ludmila Bačová - odbor strategického rozvoje
3. Mgr. Kateřina Zahrajová - odbor investiční
4. Mgr. Jan Lasevič - odbor veřejných zakázek
5. Mgr. Vladimír Plutko - odbor legislativní a právní
00719/RM2226/14 ..... 05
3) ukládá
vedoucí odboru veřejných zakázek
zabezpečit veškeré potřebné úkony této veřejné zakázky
Zodpovídá: Ing. Eva Seborská, vedoucí odboru veřejných zakázek
Termín: 30.06.2023
00719/RM2226/14 ..... 05
4) zmocňuje
vedoucí odboru veřejných zakázekk podpisu veškerých dokumentů souvisejících s touto veřejnou zakázkou s výjimkou podpisu smlouvy a rozhodnutí o námitkách
Zodpovídá: Ing. Eva Seborská, vedoucí odboru veřejných zakázek
Termín: 30.06.2023
|